fbpx

Vegan brownies

๐˜ž๐˜ช๐˜ฆ ๐˜ป๐˜ฆ๐˜จ๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ต ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ‘๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ป๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ’ ๐˜ฑ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ถ๐˜ค๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜จ ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ซ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ป๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ง๐˜ด๐˜ต๐˜ช๐˜ซ๐˜ญ ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ง๐˜ต ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด! ๐˜‘๐˜ฆ ๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ต ๐˜ฆ๐˜ค๐˜ฉ๐˜ต ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜จ ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ซ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ธ ๐˜ง๐˜ข๐˜ท๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ด๐˜ฏ๐˜ข๐˜ค๐˜ฌ. ๐˜ˆ๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ต๐˜ฆ. ๐˜๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ณ๐˜ข๐˜ข๐˜ช๐˜ต ๐˜ข๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ข๐˜ญ ๐˜ฐ๐˜ฎ ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ท๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ซ๐˜ถ๐˜ช๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ด, ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฆ ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ ๐˜ซ๐˜ฐ๐˜ถ ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฌ๐˜ต.

๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ค๐˜ฉ๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ค๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ค๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ง๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ข๐˜ฌ ๐˜ฐ๐˜ง ๐˜ป๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ถ๐˜ธ? ๐˜”๐˜ข๐˜ข๐˜ฌ ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ต ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ค๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ต ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฌ๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฅ ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฅ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ต!

๐˜“๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ฐ๐˜ฑ ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ธ๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ด ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ค๐˜ฉ๐˜ต๐˜ช๐˜จ ๐˜ป๐˜ช๐˜ซ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌ ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ป๐˜ข๐˜ฅ๐˜ช๐˜จ๐˜ฅ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต.

Wat heb je nodig voor de vegan brownies?

Ingrediรซnten voor 8 stuks
โœ”๏ธ150 g Amandelpasta
โœ”๏ธ3,5 Banaan
โœ”๏ธ64 g cacaopoeder
โœ”๏ธ1 tl kaneel

ย 
Tip: je kunt de amandelpasta ook vervangen voor zoete aardappel of pindakaas 100%

Hoe maak je het?

Bereidingswijze

1. Verwarm de oven voor op 180 graden.
2. Prak in een kom de banaan fijn met een vork. Voeg de amandelpasta toe en roer tot een glad mengsel ontstaat.
3. Voeg de cacaopoeder en kaneel toe en roer tot er geen cacaopoeder meer te zien is.
4. Bekleed een ovenschaal met bakpapier. Giet het beslag erin en bak voor 15 – 20 min in de oven.
5. Haal de schaal uit de oven en snijd als de schaal is afgekoeld in 8 – 10 stukken

๐™๐™ž๐™ฅ: ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฑ ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ถ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ข๐˜ง ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ธ๐˜ข๐˜ญ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ต ๐˜ฐ๐˜ง ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ค๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ต.

ย 

Wil je een gezonde relatie met voeding en daarbij een leefstijl die bij jou past? Waarbij je in balans bent en kan blijven genieten van jouw favoriete gerechten? Samen gaan we hiermee aan de slag! Vraag een gratis kennismakingsgesprek aan of meld je nu aan voor het 12 weken programma food, body & mind.ย 

Liefs, Marieke

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Open chat
Hi, waar kan ik je mee helpen?