fbpx

Eet jij dit elke dag?

๐˜Œ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ซ๐˜ช๐˜ซ ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ข๐˜ณ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฅ ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฌ๐˜ฆ ๐˜ฅ๐˜ข๐˜จ ๐˜ฐ๐˜ง ๐˜ช๐˜ด ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ช๐˜ณ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฆ ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ป๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฏ? ๐˜’๐˜ช๐˜ฆ๐˜ด ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ต๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ๐˜ฅ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ข๐˜ญ๐˜ต๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅ ๐˜ฐ๐˜ง ๐˜ด๐˜ญ๐˜ข ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ด ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ข๐˜ญ๐˜ต๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฐ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ? ๐˜๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฌ๐˜ฆ ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ด๐˜ต๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜จ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฑ ๐˜ป๐˜ฐ๐˜ถ ๐˜ซ๐˜ช๐˜ซ ๐˜ฅ๐˜ข๐˜จ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌ๐˜ด ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ข๐˜ญ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ฅ ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฌ๐˜ณ๐˜ช๐˜ซ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ. ๐˜•๐˜ช๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ข๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ข๐˜ฏ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜จ๐˜ฆ ๐˜ข๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ด๐˜ด๐˜ต๐˜ฐ๐˜ง๐˜ง๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ช๐˜ด ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ฌ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ๐˜ณ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌ ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜จ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฅ ๐˜ฑ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ต๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฎ๐˜ฐ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ซ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ธ ๐˜ข๐˜ญ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฆ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ป๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ฅโ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ € โ €โ €โ €โ €

Krijg jij elke dag wat uit deze productgroepen binnen?

Bladgroenten: deze bevatten niet alleen veel vitamine A, C, K & folaat – ook wel vitamine B11-ย  maar is ook een goede bron van antioxidanten.
Bronnen zijn o.a. spinazie, kool en boerenkool.ย 

Fruit & groenten: Ga het liefst voor seizoenfruit & – groenten. Ze bevatten namelijk meer vitamines en mineralen in het seizoen dan daarbuiten.ย Beiden zijn een goede bron van vitamine C, water, antioxidanten & vezels.
Fruit: minimaal 2 stuks tot maximaal 3 stuks per dagย  ย ย Groenten minimaal 250 – 400 gr groenten per dag

Peulvruchten: zijn je vast niet onbekend. Deze bonen zijn rijk aan plantaardige eiwitten, vezels, calcium en ijzer! Eet ze met een granen & vitamine C, zo worden de eiwitten beter opgenomen in ons lichaam.
Bronnenย zijn; Zwarte bonen, kidneybonen, kikkererwten, linzen en sojaboontjes.

Noten & zaden: bevatten veel onverzadigde vetzuren en zijn daarom supergoed voor de hormoonbalans. Elke dag een handje noten is al voldoende.
Bronnen zijn: Amandelen, walnoten, cashewnoten, chiazaad, lijnzaad, pompoenpitten etc โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €ย 

Omega 3: Mag niet ontbreken en is goed voor hart- en breingezondheid & werkt ontstekingsremmend. Bronnen zijn o.a. Gebroken lijnzaad, chiazaad, (wilde)zalm en walnoten.โ €โ €โ €โ €โ €โ €

Volkoren granen: Deze groep eten we het meest en zijn hoog in vezels, ijzer en zink.
Bronnen zijn o.a. Quinoa, havermout, rogge, bulgur, zilvervliesrijst en boekweit.ย 

Bosvruchten, roodfruit en bessen: deze groep mag zeker niet ontbreken. Ze bevatten de meeste antioxidanten die jouw immuunsysteem een boost geven. Daarnaast bevatten ze weinig suiker en veel vezels.
Bronnen zijn o.a. frambozen, bosbessen, bramen en aardbeien.

Hoe kun je hier makkelijk mee starten?

Met het Vytal-voedingsprogramma krijg je een duidelijk beeld van alle voedingsstoffen die jij binnenkrijgt op een dag en of je van alle productgroepen iets eet. Zo krijg je meer kennis over voeding en inzicht in jouw leefstijl en gewoontes, maar het laat je ook de eerste stap zetten om te leren variรซren met gezonde voeding. Zo kun je dus eenvoudig aan de slag.

Het Vytal-voedingsprogramma is gรฉรฉn dieet maar het helpt je bij het behalen van jouw doelen met lekkere, gezonde en snelle maaltijden.  Dit gepersonaliseerd voedingsprogramma is perfect voor jou & wordt helemaal afgestemd op jouw persoonlijke behoeftes

 Macronutriรซnten, allergieรซn, voedingsvoorkeuren.

Jouw voedingsschema samenstellen uit 1500+ recepten

Calorieรซn tellen of zelf bedenken wat je moet eten, is niet meer nodig! 

Altijd 10 dagen vooruitkijken, maaltijden wijzigen of zelf samenstellen 

Eenvoudig boodschappen doen met het handige in-app boodschappenlijstje, of thuisbezorgd.

Wil jij werken aan een gezonde leefstijl, maar weet je niet goed waar te beginnen? Of wil je jouw voedingspatroon optimaliseren, verbeteren met behulp an het vytal-voedingsprogramma?ย ย Ik ga jou daarbij helpen. Vraag een gratis kennismakingsgesprek aan of start direct met het 12 weken coaching-programma Food, body & mind. Heb je een vraag of wil je weten wat er mogelijk is? mag je mailen naar lifestylecoaching@maevitae.nl

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Open chat
Hi, waar kan ik je mee helpen?